Політика повернення платежів

Інколи трапляються ситуації, коли при оформленні міжнародних посвідчень ISIC | ITIC | IYTC користувачі не відповідають вимогам даним посвідчень та оплачують послуги, тому з огляду на потреби та побажання своїх клієнтів ISIC Україна розробила “Політику повернення платежів”.

Всі користувачі сайту мають можливість звернутися в Адміністрацію сайту (далі по тексту – “Компанія”) з метою повернення коштів через електронну пошту support@isic.org.ua. Рішення про відмову / повернення сплачених коштів приймається виключно Компанією в односторонньому порядку. При прийнятті даного рішення Компанія керується наступним зведенням правил:

 Розділ 1

  1. Вартість оплати посвідчення може бути повернута користувачеві тільки до моменту його фактичного прийняття в роботу;
  2. Компанія має право здійснити повернення коштів з деяких причин, які також можуть бути узгоджені з клієнтом, використовуючи розрахункові картки та інші платіжні методи;

Розділ 2

Сума коштів, розрахована відповідно до умов, описаних в Розділі 1, далі – “сума повернення”, виплачується в такий спосіб і в таких обсягах:

  1. На банківські реквізити, зазначені користувачем – 100% від суми, яка підлягає поверненню;

Розділ 3

Після звернення користувача із запитом про повернення суми оплати посвідчення і схвальному вирішенні Адміністрації – користувачеві необхідно надати дані:

  • банківські реквізити, на які необхідно перерахувати суму повернення;
  • контактні дані для зв’язку – телефон і адресу електронної пошти;
  • у разі позитивного рішення щодо повернення кошти будуть перераховані на вказані в заяві реквізити* протягом 30 календарних днів.

*при оплаті способом “Банківська картка” кошти можуть бути повернуті лише на картку, з якої була оплата.

Якщо у вас виникають питання при роботі з сайтом чи замовленням, звертайтеся на support@isic.org.ua

Завжди раді вам допомогти.