Про те, що можна і не можна робити під час польоту, пасажирам розповідають щоразу, коли вони опиняються на борту. Однак, є ряд внутрішніх правил, про які персонал вважає за краще замовчувати.
Їжа
Пілоти їдять спеціально приготовлену для них їжу, а не ту, що дають пасажирам. Для льотчиків передбачено особливий раціон, що виключає, зокрема, продукти, які складно переварити – м’ясо водоплавних птахів, бобові, капусту. Намагаються уникати і страв з рубленого м’яса: в них з більшою ймовірністю, ніж, наприклад, у філе, можуть виявитися небезпечні бактерії.
Чорний ящик
Так званий чорний ящик дійсно неможливо знищити, не дивлячись на те що в багатьох фільмах демонструється, як чорний ящик руйнується під дією екстремального тиску або вогню.
Захоплення і викрадення
Передати інформацію про захоплення і викрадення літака пілоти можуть в місці приземлення без спеціальних засобів – їм достатньо просто не прибрати закрилки після посадки, щоб дати зрозуміти диспетчеру на злітно-посадковій смузі, що на борту щось не так.
Киснева маска
На те, щоб надіти, при необхідності, кисневу маску, у кожного пасажира є всього 15-30 секунд. Якщо герметичність кабіни літака порушена на великій висоті, через цей час ті, хто не встиг надіти маску, втрачають свідомість (що в подальшому може призвести до смерті).
Трафік
У великих аеропортах літаки злітають і сідають в середньому раз в хвилину, тому на смузі до самого останнього моменту, як правило, немає місця для посадки.
Турбулентність
Більшість аварій відбувається при зльоті та під час посадки, а не в повітрі. А турбулентності не слід побоюватися, так як вона насправді мало впливає на політ. Що стосується використання електронних пристроїв, немає жодного доказу, що вони ускладнюють роботу екіпажу.
Ремені безпеки
Пасажири іноді виявляються пристебнутими ременями безпеки довше, ніж необхідно, – пілоти просто забувають відключити світлове табло, повідомивши таким чином про можливість відстебнути ремені.